Népliget Center Irodaház,
H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11/C
"A" épület 3. emelet
(+36 1) 221-2106, (+36 1) 422-0974, (+36 1) 210-9152
(+36 1) 422-0975
info@hessyn.hu

Elektronikus Számlázás Fórum

E-LEARNING KONFERENCIA | Elektronikus számlázás változásai, gyakorlati kérdések és megoldások az adóhatósági elvárásoknak megfelelően
Jelentkezési lap

Időpont

2021. október 20-27. (szerda-szerda) 0:00-23:59
Előadó(k)

 

Bár még sosem találkoztunk korábban az előadóval, lényegretörő és figyelemfelkeltő előadással ismertük most meg. Nagyon köszönjük!

 

 

„Leginkább az előadó szakmai felkészültsége és előadókészsége miatt ajánlanám, és a gyakorlati témák is rengeteget adtak az előadás színvonalához.”

 

 

Közvetlen, közérthető előadást hallhattunk, és a hasznos és jól használható jegyzet is rengeteg segítség lesz még nekünk.

 

 


Elektronikus számlázás változásai, gyakorlati kérdések és megoldások
az adóhatósági elvárásoknak megfelelően


Az elektronikus számlázás és a papíralapú számlázás változásai jelentős kihívás elé állították az elmúlt években a vállalkozókat, könyvelőket és a számlázó szoftverfejlesztőket is. Nem csoda, hogy 2021-ben továbbra is számos kérdést vetnek fel az elektronikus számlázással, különböző típusú számlák megőrzésével, közbeszerzési e-számlákkal és az elektronikus archiválással kapcsolatos problémák. Még ha a vállalkozók nagy részének kisebb-nagyobb akadályokkal sikerült is az átállás az elmúlt években, az Online Számla rendszer változásai még a gyakorlott cégvezetőket is gyakran meglepik. A pontos és részletes tájékozódás érdekében olyan e-learning konferenciát szerveztünk, melyen Czöndör Szabolcs NAV főosztályvezető előadónk előadásában ismerik meg résztvevőink a napi gyakorlatban rendszeresen felmerülő elektronikus számlázási kérdések megoldásait, melyekkel elkerülhetők a tévedések és a hibák a mindennapi munka során.


A tematikában felsorolt témákkal kapcsolatosan Ön lényegre törő, példákkal és gyakorlati megoldással magyarázó tájékoztatást és segítséget kap e-learning konferenciánkon. Előadásunkon Ön megismeri az elektronikus számlázás, számla kiállítás, kibocsátás, befogadás, megőrzés, és számos további gyakorlatban előforduló kérdés válaszait, valamint a jelenlegi jogszabályi környezetben is segítséget nyújt előadónk Önnek a pontosan összefoglalt tudnivalókkal, gyakorlati tanácsokkal.


Előadás időtartama: 105 perc 2 részben, melyhez PDF formátumban is letölthető az előadó által kivetített előadásanyag



E-learning konferenciánkon Czöndör Szabolcs NAV főosztályvezető előadónkkal célunk,
hogy Ön ne csak megismerje a változásokat, hanem gyakorlati tanácsokkal és pontos válaszokkal
rutinosan nézzen szembe a jelenleg hatályos törvényi előírásokkal!


 

 


Konferencia tematikája röviden

 

  • Elektronikus számla fogalma, előírásai, archiválási folyamatok
  • Elektronikus számla és a számlázással kapcsolatos gyakorlati kérdések megválaszolása
  • Elektronikus számla feltételei, lépései
  • Elektronikus számla kiállítása/kibocsátás/befogadás/megőrzés
  • Közbeszerzési e-számla kérdései
  • Adatszolgáltatáson alapuló megőrzés
  • XML számlánál mire szükséges figyelni?
  • PDF/XML számlák megőrzésének részletei
  • Hash kód ellenőrzése
  • E-számla és Online Számla
  • Elektronikus számla befogadása
  • E-számla kontírozásának lépései és részletei
  • Elektronikus archiválás
  • Hogyan működhet a gyors bevezetés?


Tekintse meg az e-learning előadás részletes tematikáját
az elektronikus számlázás változásaival kapcsolatban!

 

Részletes tematika

 

elearningkonferencia1.png

 


E-learning előadásra jelentkezés lépései

és a konferencia megtekintése

 

1. Töltse ki az oldal alján a jelentkezési lapot és az Online jelentkezés gombra kattintva küldje el részünkre!

2. Jelentkezéséről e-mailben visszaigazolást küldünk, valamint pro-forma számlát állítunk ki.

3. A számla kiegyenlítését követően e-mailt küldünk Önnek e-learning előadásunk elérhetőségéről.

4. Regisztráljon a kapott e-mailben található linken, mellyel létrehozza E-learning fiókját.

5. E-learning weboldalunkon megtekintheti az Elektronikus Számlázás E-learning Fórum előadásunkat 
      a megadott időszakban!


E-learning konferencia tudnivalók 

 

onlineszamlazas1.png

 

 

onlineszamlazas2.png

 

 

onlineszamlazas3.png

 

 

 

 


Várjuk Önt Elektronikus Számlázás E-learning Fórum előadásunkon!

                     
Jelentkezési lap
A *-gal jelölt adatok kitöltése kötelező!
Számlázási adatok
-
-
Postázási adatok Megegyezik a számlázási adatokkal
Hessyn - Könyvelők klubja klubtag
Részvételi díj: 7 900 Ft + áfa / fő
Kedvezmények
A kedvezmények jogosultságának ellenőrzése után a visszaigazolás tartalmazza majd a kiválasztott engedményt!
Fizetés módja
Jelentkezési feltételek

1. A jelentkezést lemondani, időpontot módosítani kizárólag írásban lehet. Szóbeli lemondást, illetve szóbeli lemondásra való hivatkozást, szóbeli időpont módosítást semmilyen esetben nem fogadunk el.
A lemondás feltételei: a rendezvény előtt 6 naptári nappal történő lemondás esetén a teljes befizetett összeget visszatérítjük, a rendezvény előtt 1-5 naptári nappal történő lemondás esetén 50 % technikai költséget számítunk fel, ezután történő lemondás, illetve a rendezvényen való meg nem jelenés esetén annak teljes összegét ki kell egyenlíteni. A lemondási határidők a lemondási határidőn belüli jelentkezőkre is vonatkoznak.
Lehetőség van a jelentkezés más időpontra való módosítására abban az esetben, ha azon a helyszínen más időpont választása lehetséges és a módosítással a létszám nem csökken a minimum létszám alá. Időpontmódosítás a tanfolyam megkezdése előtt 3 munkanappal lehetséges. Ennél rövidebb időpontmódosításra nincs mód, vagy 5.000 Ft + áfa technikai költség megfizetése esetén lehetséges.
2. A Hessyn Kft. megtagadhatja a részvételt attól a jelentkezőtől, akinek a részvételi díja a Rendezvény napjáig nem érkezett meg a Hessyn Kft. bankszámlájára, vagy nem igazolja a befizetését hitelt érdemlő módon.
3. A Hessyn Kft-nek jogában áll az előadó(k) személyét megváltoztatni, a képzési helyszínt adott városon belül módosítani, valamint az időpontot megváltoztatni.
4. A Hessyn Kft-nek jogában áll a Rendezvényt törölni, amennyiben a jelentkezők száma nem éri el azt a minimális létszámot, amely alatt a rendezvény veszteséges vagy ha az előadó(k) a Rendezvény megtartásában akadályoztatásra kerül(nek) (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. A Hessyn Kft. vállalja, hogy ilyen esetekben a jelentkezőket a lehető leghamarabb értesíti. A rendezvény elmaradása esetén a részvételi díjat visszafizeti a Jelentkező részére.
5. A Jelentkezőnek lehetősége van a Rendezvényen résztvevő személyét írásos úton módosítani, amennyiben azt a Hessyn Kft. elfogadja.
6. A Jelentkezőnek jogában áll a Rendezvényen részt venni, jegyzetelni és a kiadott anyagokat saját célra felhasználni.
7. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy kreditpontos rendezvények esetében kizárólag abban az esetben jogosult a kreditpont igazolás átvételére, amennyiben a rendezvény teljes időtartamán részt vesz, és kontaktórás képzéseken ezt aláírásával igazolja a jelenléti íveken. A részvétel feltétele a részvételi díj határidőre történő befizetése. A Résztvevő magatartásával nem zavarhatja a konferencia többi résztvevőit, különösen számítógép használattal, telefonálással, beszélgetéssel, az előadásba való váratlan beleszólással, kérdezéssel.
8. A Hessyn Kft. a megadott személyes adatokat az Adatvédelmi nyilatkozatában foglaltak szerint kezeli, azokat harmadik fél részére nem adja át. Kivételt képez ez alól a Pénzügyminisztérium és Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszer felé történő, rendeletben előírt kötelező adatszolgáltatás. A jelentkezési feltételek elfogadásával a Jelentkező hozzájárul ahhoz, hogy a továbbképzésben való részvételének igazolásához szükséges, általa megadott adatait a Hessyn Kft. kezelje.

Megjegyzés
Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk!
Hessyn Informatikai és
Oktatási Kft.

Adószám: 12314771-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-666351

Hatósági nyilvántartási szám: 01-0961-04

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/000086

Kapcsolat
 
Népliget Center Irodaház,
H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11/C
"A" épület 3. emelet
(+36 1) 221-2106, (+36 1) 422-0974, (+36 1) 210-9152
(+36 1) 422-0975

Hessyn Informatikai és Oktatási Kft.

Adószám: 12314771-2-43 | Cégjegyzékszám: 01-09-666351 | Hatósági nyilvántartási szám: 01-0961-04 | Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/000086