Népliget Center Irodaház,
H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11/C
"A" épület 3. emelet
(+36 1) 221-2106, (+36 1) 422-0974, (+36 1) 210-9152
(+36 1) 422-0975
info@hessyn.hu

E-Számlázás E-learning Fórum

Az elektronikus számla és a bizonylatmegőrzés szabályai gyakorlati megoldások tükrében
Jelentkezési lap

Időpont

2024. április 24. - május 02. (szerda-csütörtök) 0:00-23:59
Előadó(k)

 

Érthető és gyakorlati példákkal fűszerezett volt az előadás, jól lehetett követni. Nagyon jó a kapott előadásanyag. Köszönöm!

 

 

Mind technikai, mind szakmai szempontból elégedett vagyok az előadással, a kérdések-válaszok résszel is. Szakmai felkészültségben és előadói stílusban az egyik legjobb előadó, mindenképp az ő előadásait választom.

 

 

Az előadó lendületes előadásmódjával és felkészültségével nagyon elégedett vagyok, lényegre törő volt. De legfőképpen az volt a legjobb, hogy az előadást bármikor végig nézhettem, és ha egy téma érdekelt újra és újra visszatérhettem rá.

 

 


Gyakorlati előadás az e-számlázás és bizonylatmegőrzés szabályairól
részletes példákkal és tanácsokkal


Az elektronikus számlázás és a bizonylatmegőrzési szabályok ebben az évben is örökzöld problémás témakörnek számítanak, hiszen továbbra is számos kérdést vetnek fel. A számlázás esetén többek között a számlakibocsátási határidők, számla megjelenési formája, elektronikus számla számos kérdése az alapkövetelményektől a befogadásig, a digitális archiválás és a számlázó programok használata a partnereinktől kapott visszajelzések alapján folyamatosan problémás helyzeteket jelentenek az ügyfeleiknél.
Emellett a számvitellel, bérszámfejtéssel, munkaüggyel és adózással kapcsolatos dokumentumok esetén különböző kötelezettségekkel néznek szembe a vállalkozások, melyek gyakran keverednek a különböző előírások miatt.
A pontos és részletes tájékozódás érdekében olyan e-learning előadást szerveztünk, melyen résztvevőink által közkedvelt előadónk, S. Csizmazia György okleveles könyvvizsgáló és adószakértő e-learning előadásában ismerik meg résztvevőink a napi könyvelői gyakorlatban rendszeresen felmerülő számlázási és bizonylatmegőrzési kérdések megoldásait a gyakorlatban, mellyel elkerülhetők a tévedések és a hibák munkájában.


A tematikában felsorolt témákkal kapcsolatosan Ön lényegre törő, példákkal és gyakorlati megoldással magyarázó tájékoztatást és segítséget kap e-learning konferenciánkon, melyek az elektronikus számlázás kérdéseit, valamint a számviteli, munkaügyi, bérszámfejtési és adózási bizonylatok megőrzésével kapcsolatos szabályokat érintik. Így a számlázás gyakorlati kérdéseire adott válaszok mellett a jogszabályi környezetben is segítséget nyújt előadónk Önnek munkájához, a pontosan összefoglalt tudnivalókkal, gyakorlati tanácsokkal és a részletes előadásanyaggal.


Előadás időtartama: 144 perc (3 modulra osztva), melyhez PDF formátumban is letölthető az előadó által kivetített előadásanyag


Előadás felvételének időpontja: 2022. április 21.


E-learning konferenciánkon S. Csizmazia György előadónkkal célunk,
hogy Ön ne csak megismerje az előírásokat, 
hanem gyakorlati tanácsokkal és pontos válaszokkal 

rutinosan nézzen szembe a számlázás és a bizonylatmegőrzés kérdéseivel!

 

 

Konferencia tematikája röviden

 

  • Mi a számla funkciója?
  • Számla és nyugta fogalma?
  • Mikor melyiket kell kiállítani?
  • Egy ügyletről számla vagy nyugta?
  • Mikor nem kell számlát kiállítani?
  • Milyen számlakibocsátási határidők vannak az Áfa törvényben?
  • A számla megjelenési formája papír alapon, vagy elektronikus formában
  • A számlázó programmal kiállított számla papír alapú, vagy elektronikus számla lesz?
  • Az elektronikus számla feltételei az Áfa tv. 175. §-ának szabályai alapján
  • Az elektronikus számlával szemben támasztott alapkövetelményekről részletesen (példákkal)
  • Az elektronikus számla kiállítása és kibocsátása közötti különbség
  • Hogyan állíthatunk ki elektronikus számlát?
  • Mikor elegendő a számla befogadó beleegyezése, és mikor kell külön írásbeli megállapodás az elektronikus számlázáshoz?
  • A NAV XML mint új számla formátum, milyen felhasználási lehetőségei vannak. Előnyök és hátrányok.
  • Az adóhatóságtól lekérdezhető adatok lehetősége az OSA rendszerből
  • Az elektronikus számla befogadása a vevő oldaláról. Hogyan lehet az elektronikus számlát a könyvviteli nyilvántartásokban feldolgozni (papír alapon, vagy elektronikus formában)?
  • Elektronikus számla adat konvertálásának lehetőségei
  • Az elektronikus számla kiállításához használt számlázó programok kiválasztásának, alkalmazásának szempontjai
  • A digitális archiválás szabályai a 1/2018. (VI. 29.) ITM rendelet alapján
  • Bizonylat megőrzési kötelezettség szabályai


Tekintse meg az e-learning előadás részletes tematikáját
az e-számlázás és bizonylatmegőrzés kérdéseivel kapcsolatban!

 

Részletes tematika

 

elearningkonferencia1.png

 


E-learning előadásra jelentkezés lépései

és a konferencia megtekintése

 

1. Töltse ki az oldal alján a jelentkezési lapot és az Online jelentkezés gombra kattintva küldje el részünkre!

2. Jelentkezéséről e-mailben visszaigazolást küldünk, valamint pro-forma számlát állítunk ki.

      Amennyiben az elektronikus számlákat egy központi e-mail címre tudjuk küldeni Önöknek, kérjük, a Megjegyzés mezőben
      jelezze felénk a jelentkezési lapon.

3. A számla kiegyenlítését követően e-mailt küldünk Önnek e-learning előadásunk elérhetőségéről.

4. Regisztráljon a kapott e-mailben található linken, mellyel létrehozza E-learning fiókját.

5. E-learning weboldalunkon megtekintheti az E-Számlázás E-learning Fórum előadásunkat a megadott időszakban!


E-learning konferencia tudnivalók 

 

eszamlazasforum1.png

 

 

eszamlazasforum2.png

 

 

eszamlazasforum3.png

 

 

 

 


Várjuk Önt E-Számlázás E-learning Fórum előadásunkon!

                     
Jelentkezési lap
Számlázási adatok
-
-
Postázási adatok Megegyezik a számlázási adatokkal
Résztvevő(k)
A *-gal jelölt adatok kitöltése kötelező!
Hessyn - Könyvelők klubja klubtag
Részvételi díj: 12 900 Ft + áfa / fő
Kedvezmények
A kedvezmények jogosultságának ellenőrzése után a visszaigazolás tartalmazza majd a kiválasztott engedményt!
Fizetés módja
Jelentkezési feltételek

1. A jelentkezést lemondani, időpontot módosítani kizárólag írásban lehet. Szóbeli lemondást, illetve szóbeli lemondásra való hivatkozást, szóbeli időpont módosítást semmilyen esetben nem fogadunk el.
A lemondás feltételei: a rendezvény előtt 6 naptári nappal történő lemondás esetén a teljes befizetett összeget visszatérítjük, a rendezvény előtt 1-5 naptári nappal történő lemondás esetén 50 % technikai költséget számítunk fel, ezután történő lemondás, illetve a rendezvényen való meg nem jelenés esetén annak teljes összegét ki kell egyenlíteni. A lemondási határidők a lemondási határidőn belüli jelentkezőkre is vonatkoznak.
Lehetőség van a jelentkezés más időpontra való módosítására abban az esetben, ha azon a helyszínen más időpont választása lehetséges és a módosítással a létszám nem csökken a minimum létszám alá. Időpontmódosítás a tanfolyam megkezdése előtt 3 munkanappal lehetséges. Ennél rövidebb időpontmódosításra nincs mód, vagy 5.000 Ft + áfa technikai költség megfizetése esetén lehetséges.
2. A Hessyn Kft. megtagadhatja a részvételt attól a jelentkezőtől, akinek a részvételi díja a Rendezvény napjáig nem érkezett meg a Hessyn Kft. bankszámlájára, vagy nem igazolja a befizetését hitelt érdemlő módon.
3. A Hessyn Kft-nek jogában áll az előadó(k) személyét megváltoztatni, a képzési helyszínt adott városon belül módosítani, valamint az időpontot megváltoztatni.
4. A Hessyn Kft-nek jogában áll a Rendezvényt törölni, amennyiben a jelentkezők száma nem éri el azt a minimális létszámot, amely alatt a rendezvény veszteséges vagy ha az előadó(k) a Rendezvény megtartásában akadályoztatásra kerül(nek) (pl. betegség) vagy egyéb vis major esemény bekövetkezése esetén. A Hessyn Kft. vállalja, hogy ilyen esetekben a jelentkezőket a lehető leghamarabb értesíti. A rendezvény elmaradása esetén a részvételi díjat visszafizeti a Jelentkező részére.
5. A Jelentkezőnek lehetősége van a Rendezvényen résztvevő személyét írásos úton módosítani, amennyiben azt a Hessyn Kft. elfogadja.
6. A Jelentkezőnek jogában áll a Rendezvényen részt venni, jegyzetelni és a kiadott anyagokat saját célra felhasználni.
7. A Résztvevő tudomásul veszi, hogy kreditpontos rendezvények esetében kizárólag abban az esetben jogosult a kreditpont igazolás átvételére, amennyiben a rendezvény teljes időtartamán részt vesz, és kontaktórás képzéseken ezt aláírásával igazolja a jelenléti íveken. A részvétel feltétele a részvételi díj határidőre történő befizetése. A Résztvevő magatartásával nem zavarhatja a konferencia többi résztvevőit, különösen számítógép használattal, telefonálással, beszélgetéssel, az előadásba való váratlan beleszólással, kérdezéssel.
8. A Hessyn Kft. a megadott személyes adatokat az Adatvédelmi nyilatkozatában foglaltak szerint kezeli, azokat harmadik fél részére nem adja át. Kivételt képez ez alól a Pénzügyminisztérium és Felnőttképzési Adatszolgáltatási Rendszer felé történő, rendeletben előírt kötelező adatszolgáltatás. A jelentkezési feltételek elfogadásával a Jelentkező hozzájárul ahhoz, hogy a továbbképzésben való részvételének igazolásához szükséges, általa megadott adatait a Hessyn Kft. kezelje.

Megjegyzés
Kérdése van? Lépjen kapcsolatba velünk!
Hessyn Konferenciaszervező
és Továbbképző Kft.

Adószám: 12314771-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-666351

Hatósági nyilvántartási szám: 01-0961-04

Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/000086

Kapcsolat
Népliget Center Irodaház,
H-1097 Budapest, Könyves Kálmán krt. 11/C
"A" épület 3. emelet
(+36 1) 221-2106, (+36 1) 422-0974,
(+36 1) 210-9152
Hessyn Szoftver Informatikai Kft.

Adószám: 29308352-2-43

Cégjegyzékszám: 01-09-386452

Hessyn Konferenciaszervező és Továbbképző Kft.

Adószám: 12314771-2-43 | Cégjegyzékszám: 01-09-666351 | Hatósági nyilvántartási szám: 01-0961-04 | Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2021/000086